Door de uitgebreide media-aandacht voor cyberaanvallen hebben heel wat ondernemers de voorbije jaren geïnvesteerd in een betere IT-beveiliging. Dat zorgt soms voor een vals gevoel van veiligheid: 100% cybersafe kan helaas nooit. Van Dessel lanceerde recent een campagne om zijn klanten daarvan bewust te maken. Centraal in de campagne staat een filmpje over een ethical hacker die in een mum van tijd toch een achterpoortje kan vinden in de streng beveiligde IT-omgeving van onze klant Van Wellen Group.
Bram Gers verzekerde zijn restaurant via ons uniek verzekeringsconcept voor horecazaken. "Vooral het doorgedreven maatwerk is de reden waarom ik met Van Dessel in zee ben gegaan."
Bruce Lanhoves bedrijf Nikola Brussels werd getroffen door een cyberaanval. "Van Dessel heeft ons heel goed bijgestaan. Het probleem heeft zich op zondag voorgedaan, maandag werd het opgelost, dinsdag werd het dossier gesloten en vrijdag al stond het geld terug op onze rekening."
Onze website biedt geen optimale ondersteuning voor Internet Explorer. Daarom raden wij u aan om onze website in een andere browser (Chrome, Firefox, Safari, ...) te bekijken.